Kvällen

Då äntligen var kvällen framme. Här har jag diskat och det har gått i ett för mig hela dagen.
Började morgonen med att dra om hagen samt fortsätta sätta upp nya fina stolpar. När det var klart drog vi hem och fixade middag som vi kastade i oss innan det var dags att skjutsa Jenny till jobb och hämta hem Izabella. Sen raka spåret hem och underhålla ungar samt fixa disken, mat och lillfisen och diverse annat.
Nu sover Seb iaf och Bella pratar med Micke. Själv ska jag dra iväg och göra klart i stallet och sedan ta in dom där, sen är det dags att hämta Jenny i Årjäng igen då :) Sen eventuellt kanske jag kan leta fram en bira och njuta av kvällen och se om vi får besök från Charlotte här ikväll :) Det vore trevligt :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0