Måndag

Idag har jag jobbat hela dagen.. Har tyvärr inte hunnit ut med någon häst. Så det får bli morgondagens prioritet. När jag kom hem hjälpte jag Jenny att slå på en sko på Engsättra..
Imorgon på morgon blir det en tur till veterinär och böjprov på Engsättra.
Onsdag blir det provlopp med Frilla. Serena får stå över denna gången och träna på hemma istället. Ska se om jag eventuellt kan få till en träningsrunda med Blackie också imorgon. Är inte bara bara att få ut den hästen på träning inte som krånglar med allt som finns. Tar för det första ca 40 min att sela på henne :) Sen är det bara att hoppas att inte man möter något annat än max en vanlig bil som går tyst :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0