Härligt väder!

Idag på förmiddagen har jag varit ute med Black Illusion och Engsättra på en varsin träningsrunda. 
Båda tränar på bra. Extra + idag ger jag nog till Svarten som jag tyckte träna på bra trots allt efter att han utgick på Örebro senast.. Var en dålig dag han hade helt enkelt! Nu tränar han iaf helt okey tycker jag och vi försöker planera in lite provlopp nu framöver här.. 
 
Har även andra planeringar just nu om annat så vi får se hur det urartar sig och om det går i lås. Intressant isf. 
 
När vi ätit nu så ska vi alldeles snart bege oss iväg mot Årjäng och fixa lite ärenden där innan vi ska och lyssna på Roger Walmann.. 
 
HA en fortsatt trevlig dag. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0