Örebro

Då ska jag skriva några rader angående loppet i Örebro, har inte riktigt hunnit det pga lite tajt schema..
 
 Dagen började ju lite lustigt när vi kom till Örebro. Det skulle spelas på hästen, 
20 plats häst nummer 11 i lopp 10 ! Den är struken vart svaret. Nej det kan den omöjligtvis vara svarade jag för det är jag som kört hit den. Det är jag som strukit fel häst det är i ett annat lopp häst nummer 11 är struken hahaha :) Roligt :)
 
Hur som helst så värmde Jenny hästen. Inte så jättenöjd efter värmningen men efter disskusioner runt detta så kom hon fram till att det var nog ingen större fara för att så här tyckte hon inför loppet på Momarken med och där kom han 2.a. 
Skillnaden denna gången var väl att hon skulle litat på magkänslan och strukit honom från  loppet. Redan in i första sväng så tyckte hon att han kändes rullig och att han inte var alls pigg så hon valde att styra ut till kanten och utgå.  
Så nu blire det veterinärkoll så att allt står rätt till sen lutar det åt att han får gå med i ett provlopp så vi får se hur han fungerar där.
 
Nu blir det ut och fixa på gården :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0