Jaha!!

Idag var dom här från Björklundsrör igen. Han skulle hjälpa mig försöka fylla värmesystemet till pannan och elementen och allt det där.. Slutade ju precis som det inte skulle göra.. Pannan är sprucken och därmed är hela systemet skrot, OM inte jag köper en ny panna som kan ligga från 40 000 och uppåt.. Vet inte om jag är så sugen på det.. 
Istället blir det nog en luftvärmepump som sköter värmen och en elektrisk varmvattenberedare som fixar varmvattnet.. Sen får framtiden utse om jag fixar till systemet på något annat vis.. 
 
Princess står fortfarande oskodd, har haft lite andra problem att ta itu med före men nu väntar jag bara svar från hovslagaren så ska skorna på, vädret gör att jag redan nu kommer sätta dit vinter dojjorna för att stå på den säkra sidan.. 
 
Engsättra är just nu ute på en ridtur, Illusion kommer nog ut efter henne. 
 
Första boxen är snart klar, vi har snickrat på idag, och det har gått skapligt bra.. Finjusteringar på detta nu så står snart en klar, då är det bara att börja på nästa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0