Torsdag

Idag har nog allt som kan krångla, krånglat tror jag.. Började med sen igår kväll så körde jag fast bil och transport i leran här, så den har stått nere i åkerkanten hela natten och kärran full i grejjer, fick inte upp den igår. Pappa testade att bogsera den med firmabilen men det gick inte. Så vi gav upp och lät den stå. 
 
Jag skulle få hit Canaldigital som skulle installera våra kanaler och parabol och nya tv mm vid 09.00 idag och sen skulle jag vidare på ett annat upprag. Så vid 08.30 ca fick jag tag på Allan här i Mangskog som kom och drog upp bilen ur leran åt mig, mitt i bogseringen kommer killen från Canaldigital och ska göra sitt arbete samtidigt som jag har killarna från en annan firma där som håller på med badrummet.. Full kaos direkt dagen börjar :) 
 
Hur som helst så bilen är uppe, transporten är tömd på grejjer, kanalerna är installerade och det mesta är fixat. Min andra resa däremot får skjuta på någon dag tyvärr..
 
Nu ligger Sebastian och vilar i sin säng, när han vaknar ska jag dra och städa igenom hela huset, in med alla kläder på sin plats, sängar ska bäddas i ordning, möbler ska ställas i ordning. Nu får det bli ordning och reda. 
 
 
Sånna där måste jag köpa mig också så jag får låsa mina uthus ordentligt, man vet aldrig vad man har i uthusen som kan ligga andra folk i intresset :) Får väl lämna en nyckel till Jenny med så hon enkelt tar sig in om det är något hon ska ha =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0