Vardagsrummet

Ja då var det väl så gott som färdigt. Vad som är kvar nu är att sätta upp gardiner och köra en allmän städning. Gardiner har jag suttit och kikat lite på nätet efter men har svårt att bestämma mig. SÅ om någon har ett bra förslag så kommentera gärna med en länk så kan jag gå in och kika =)
 
Före:
 
 
 
Så såg det ut då! Nu har jag bara tagit en bild på rummet pga att det är så stökigt och det ändå inte blir speciellt bra bilder. Men ni får iaf se hur det har ändrat sig!
 
Efter:
 
 
Så ser det ut! Kommer såklart att bli ett normalt soffbord och matta på golvet och gardiner i fönstren :) Men förövrigt så tycker jag det ser ut som ett helt annat rum.. Mycket nöjd med detta rummet än så länge =)
 
 

Kommentarer
Postat av: Emmy

http://www.jotex.se/jotex/big-roll-up-gardin/312516?N=1z13zmgZ1z13zgw&Ns=RankValue2|1&Nao=2 - Passar soffan!

2012-10-24 @ 21:35:58
URL: http://www.mylifeisamystery.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0