Onsdagen 5.e Sep

På Onsdag är det dags igen för Serena att börja gå med i provloppen och träna på för ett eventuellt kval.. Men först nu ska hon delta i några provlopp för att komma igång igen.. 
 
På Onsdag ser det ut såhär för Serena!
 
 
Hade varit kul att testa henne i ledning faktiskt men hon är så otroligt osäker från start så det blir galopp direkt man släpper iväg henne lite fortare.. Får se vad vi gör, antingen testar vi att dra iväg från början eller så kör jag henne helt enkelt till ledningen. Med tanke på att hon är stänkrädd och sånnt så vore det kul att testa.. 
 
Sen ska Engsättra med också, verkar bli jag som kör henne med. Hon var anmäld till 1.40 tempo hon, tempona kan bli blandade med andra beroende på antalet hästar i respektive lopp. Det har hänt tidigare att Serena och Engsättra blivit satta i samma lopp, då har jag fått ringt så har det blivit ordnat så att loppen flyttas om så det inte blir några problem, det hände denna gången med men det verkar vara ändrat nu när jag kollar startlistorna så vi är nöjda =) 
 
Engsättras lopp!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0