Söndag!

Jag och Sebastian har ätit våran frukost och vi har fixat ut hästarna så dom kommit ut i sina hagar. Vi har även kollat igenom V75 som gick igår. Mycket bra och intressanta lopp där.. 
 
Imorse körde jag in Jenny till jobb. Hon började kl 07.00. 
När hon slutar kl 14 ska vi hem till kära Mangskog och grejja lite där.. Börjar verkligen närma sig nu =)
 
Alla trägolven är slipade, lackade och klara. Vart som nya allihop :) Väldigt fint. Övervåningen blir väl nästan helt klar idag när vi kommer dit. Tapetsera klart ska Jenny göra och jag ska börja sätta dit dom nya golvlisterna. 
 
Pappa har reglat upp golvet som var dåligt igår ( Lördag ) så nu är det bara att slå ihop väggen och dit med spånskiva så ska jag köpa in det nya klickgolvet som ska dit sen :) 
 
Senast vi åkte upp så köpte vi med en halmbal som skulle till lösdriften. 
Först hade jag fått för mig att balarna var runda så den skulle gå in i transporten utan att behöva ta bort mittstolpen! INTE HELLER.
 
Såhär såg det ut när vi lasta ut den:
 
 
 
 
Alltså ingen lite bamse det där.. Men men har man Saab behöver man ingen traktor :) Vi flyttar det som flyttas behöver ändå :)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0