Torsdag!

Idag har jag jobbat! Har varit en del kunder, extra mycket nu när det är martens veckan!
Jobbar även imorgon sen är det bara att vänta på att få åka till Mangskog och få andas frisk luft igen :)

Dåligt med update har det varit här just nu, detta pga att det är ganska lugnt på trav fronten för mig just nu! Serena tar det lugnt och ska så göra ett bra tag framåt! Får se vad vi gör med henne! Kanske helt enkelt hämtar mig en annan! ( försök stoppa mig du som försökt hela tiden ). Flytt närmar sig med storm och det ska bli rena semestern! Uhhjj va skönt att äntligen komma härifrån!

Det enda jag kommer sakna i Årjäng är mina kompisar och kollegorna jag har här, och min kära svärfar naturligtvis :)


Kommentarer
Postat av: Tony (Fotograf Heavens.se)

Glöm inte bort oss nu Johan, du flyttar ju inte till andra sidan jordklotet då ;) är ju inte så långt att komma och umgås :)

2012-09-14 @ 10:57:12
URL: http://lifeofheaven.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0