Lördag

Idag har jag varit ute en kort tur med Runaway och kontrollerat så inte det är några konstigheter med henne inför morgondagens start på Årjäng.. Allt känns bra hemma iaf och hästen är pigg och fräsch! 
 
Det jag ändrar på imorgon är att hon kommer gå med lätta boots bak. Eventuellt kör vi henne barfota, det får vi se efter värmning hur det känns.. 
 
Ska bli oerhört intressant att se hur hon går nu efter förra loppet. Hon har känts bättre i träningen efter det loppet och hon bör ha gått framåt med det i kroppen tycker jag. Men det får vi facit på imorgon det :) 
 
Imorgonbitti får jag gå upp i tid och packa klart det sista och ge henne sin mat :) Sen får hon gå ut ensam i en hage i väntan på att vi åker så hon får röra sig lite.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0