Onsdag

Idag har det blåst storm här nästan hela dagen!
Jenny har jobbat och jag har varit med barnen på dagis 9-12
Idag fick jag testa att gå ifrån lillen på dagiset så han skulle vara där utan mig. Pytte lite grin, sen sluta han direkt och allt gick jättebra :)

När vi kom hem så tog vi tårtan med och åkte bort till Mahony och firade Jenny lite ihop med dom :)

När Jenny kom hem så drog jag ut på en runda med Runaway! Hon tränar på bra, lite störande bara att allt bredvid vägen är farligt så det ska gå kors och tvärs över vägen om något syns mer än det gjorde senast :)

Imorgon är det dags för Årjäng igen! Tur man är stenrik så man kan sitta och köra fram och tillbaka dit hela tiden!

Nu blir det natta :) sov gott alla

Bild: Jenny tränar dressyr med Runaway


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0