Resultat!!

Då var man hemma från Bjerke och fixat klart stallet för kvällen!
 
Vi vart helt utan prispengar/poäng idag. Men som jag sa tidigare så var det bra hästar emot, Hon är seg från start, absolut ingen snabbloppare så hon vart ju släpande. Men hur som helst så är jag nöjd över hästen för hon kämpade på bra, klockren i travet och gick även nytt rekord.. 
 
Eftersom det var första starten med henne för mig så är jag nöjd att jag fick henne att sänka rekord, hon kunde inte gjort det så mycket bättre idag då hon inte gått på banan på över 2 månader och miste sitt förberedande snabbjobb då Färjestads banan var stängd och Arvika banan för dålig.. 
 
Med detta loppet i kroppen och bättre distans nästa gång så tror jag faktiskt att det ser bättre ut då :)
 
Nu ska det bli slappa på soffan och bara ta det lugnt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0