Tisdag

Barnen var inte pigga idag så det vart inget dagis för dom. Dom fick vara hos min pappa och Ewa istället under dagen.. 
Jag och Jenny har jobbat hos Mahony idag, jag körde 3 hästar där. Mycket trevlig dag faktiskt. Jag ska jobba där imorgon också några timmar .
 
Svartens lopp på Färjestad gick tyvärr inte så bra, han galoppera från start och vart diskad.. Han var bra i värmning och provstart, väl i start så vart han nog helt enkelt för laddad.. Han kommer gå bra nästa gång han kommer ut 
 
Nu ska vi äta lite godis och slappa här för klockan ringer tidigt imorgon då vi ska åka mot Edane 06.30 och lämna Jenny på jobb där.. 
När jag kommer hem därifrån ska jag ta och slå på skorna tillbaka på Runaway =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0