Onsdag

Fint väder idag, dock kalla nätter så jag misstänker det är dom sista "sommar" dagarna vi får nu så smäller hösten till så det dundrar om det sen :) 
Jag har varit ute på långtur med svarten idag, han tränar bra. 
Jenny skodde undertiden Ruby, för att vara första gången så vart det riktigt bra :) 
Jenny har jobbat 12-21.30 idag så vi ska alldeles strax dra och hämta henne så hon tar sig hem. 
Imorgon ska jag byta skor på Runaway så hon får av sig tävlingsskorna som sitter på bak. Vill inte träna på dom hemma så det är bäst att få bort och på med träningsskorna igen. Ska även få till så hon blir skodd nu någon dag framöver här så även hon blir i ordning runt om. 
 
Carmen har tränat på bra och imorgon utökar vi hennes träning så hon kommer gå längre pass, med längre menar jag inte 1-2 mil och sånnt utan det kommer bli 1 varv på slingan och det är väl ca 5 km :) Återigen så är det en väldigt duktig och vettig häst som lär sig allt väldigt snabbt och enkelt :)
 
På återseende =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0