Tisdag

Jaha idag är det Tisdag.
Jenny har jobbat och jag har varit hemma med barnen. Har inte hänt så jättemycket här idag, barnen hade inget dagis idag så då är det svårt att få något gjort här. 
Imorgon däremot ska dom på dagis och då är det full fart här hela dagen. 
Carmen skötte sig kanon igår då hon var ute på tur igen, mötte en moped och sprang på ny väg utan strul. Otroligt snäll och lättsam häst. 
 
Förövrigt idag så har jag köpt Runaway så nu är hon min för resten av hennes tid =) 
 
Vi tog en tur till Karlstad med bilen också idag, gick ganska segt att åka dit när inte man kan gasa med den, tog oss 2 timmar ca tror jag det vart. Körde en felsökning på den och fick fram felet där. Så nu går den klockrent ett tag till tills nästa gång den får för sig att krångla. ( Satans dret bil ) 
Stort tack till Micke som hjälpte oss med detta :)
 
Nu blir det lugn och ro ett tag. 
 
Hörs imorgon =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0