3.e Advent

Söndag och 3.e advent idag.
Vädret blir jag inte riktigt klok på. Först kommer det snö över natten sen dagen efter börjar det regna och skapar isbana hela vägen hit =)
Tur hästarna och bilen är försedda med vinterskor ;)
Jag själv skulle nog behöva sådana brodd att sätta under skorna :)
Under eftermiddagen var jag ute med Runaway i backen. Hon känns oerhört stark och fin och loppet på Momarken har hon tagit på bästa vis !
 
Nu har vi ätit lite risalamalta med glögg till och kollat på Solsidan, sitter nu och väntar på Johan Falk filmen :)
Passade även på att åka till Kyrkogården och tända ljus hos mina släktingar.
 
Full fart imorgon med hästträning, skoing mm.  Hörs vidare imorgon eftermiddag/kväll
 
Ha det gott!
 
Bild: Carmen Lill ( 1 år )
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0