GOD JUL!

Idag har vi varit iväg till karlstad och handlat de sista julklapparna. 
Barnen var hos min storebror Kenny undertiden och firade jul och fick paket av tomten. Jättenöjda var dom över sina saker =)
 
Sen drog vi hem så jag gick ut och fixade klart stallet för kvällen. Har öppnat mina klappar jag fick från min släkt, jättenöjdd över dom. Tusen tack alla. 
 
Nu på kvällen har jag gjort i ordning en julskinka. Får nog säga att jag är nöjd för den var ju jättegod :) Klockren julskinka!
 
Jenny gör nu janssons frestelse i ugnen som ska med på julfirandet i Årjäng..
 
Med detta vill jag önska er alla läsare en riktigt god jul och ett otroligt gott nytt år! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0