Söndag!

Har snöat på ordentligt här idag.
Började dagen med att ta en enkelt runda med Runaway för att känna på henne så inte det är några konstigheter inför Tisdag på Momarken! Hon känns fin här hemma i träning.
Jenny har varit ute med Svarten på en runda också idag, inte hört någon kommentar om det så jag vet inte hur han var!
 
Sen har jag mockat klart stallet, fixat med vatten och spån. Vattnet ute nu förtiden är oerhört drygt, alltid fruset och massa is som sitter fast i kanterna på hinkar och baljor. Funderar på att sponsra mig själv med en balja med värme i att ha ute i hagen istället så vattnet inte fryser där!
 
Under kvällen har jag även skottat hela gårdsplanen, var en del snö och tungt var det så är faktiskt lite mör i armar och axlar mm, men skönt när det är gjort.
 
Nu var tanken att komma iväg och låna en domkraft och fixa vinterdäcken på transporten, lite väl sen med det men den har heller inte använts så flitigt sista tiden så =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0