.......

Igår när vi satt och kikade på nätet så ringde min pappa och frågade om jag såg ett foto han delat på FB. Nej det gjorde jag inte.. 
Det var jag som var ute med en häst på vägarna här som han hittat på ett foto från en av sina vänner på Fb =) Så jag lade till denna person och hittade sedan bilderna =) 
 
Såhär såg de ut :
 
 
Bilden över här är Engsättra som är påväg hem
 
 
Den senare bilden är Black Illusion, även han på väg hem efter träning.. Den senare bilden visste jag om att han tog men inte att den fanns ute på nätet =) Den första bilden däremot visste jag inte att någon fotade :)
 
Jättefina bilder tycker jag. 
 
Bilderna är tagna av Calle Alfredsson här i Mangskog

Kommentarer
Postat av: Dedde

Sjukt fina bilder!

2013-02-18 @ 20:15:54
URL: http://deddejonsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0