Lördag kväll

Haft en trevlig dag!
Jag och barnen har varit ute på lite äventyr undertiden Jenny var ute med Engsättra :)
Sen lagade Jenny mat ( vitlökskroketter och Kebabkött med vitlökssås) och det säger jag bara att det var längesedan jag åt så mkt mat så jag knappt orkade stupa av stolen :) mkt gott :)

Sen kom min syster hit, så vi satte oss allihop och kollade på vinnare V75 :)

Efter det så satte mig jag i en liten myshörna och la lite pussel :) hämtade ut ett 1000 bitars pussel idag som jag köpt :) bild kommer sist :)

Och avslutet på kvällen blev Jurassic Park på tv och soffan bredvid Jenny :) jag kan bara summera dagen till det bästa :)

Sov gott kära läsare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0