Onsdag

Idag har det varit full fart, körde Seb upp till min pappa vid 10.00 idag ca, sen fick jag åka till affären en snabbis.
Sen drog jag hem och plockade ut Princess för träning. 
På väg ut till slingan mötte jag Jenny som jobbade :) Hon kom då med en av Mahonys hästar där, anledningen till att jag mötte henne där var att hon inte tog sig tillbaka till stallet för vägen var blockerad av skogsmaskiner :) Tror hon löste det sen via en annan väg :) Jag körde iaf vidare och tränade min häst, gick lite tyngre för henne idag då de inte hade hunnit med att ploga vägen ännu :) 
 
Påväg hem fick jag själv känna på skogsmaskinerna samt en lastbil och en vanlig personbil bakom mig :) Princess hatar ju när det dyker upp bilar bakom henne :) 
Nere i backen stod iaf en lastbil tvärs över vägen som höll på att lasta av en container så där kom jag inte förbi, bakom dök det upp en personbil och en liten bit därifrån stod en skogsmaskin på arbetsvarv =) Nu blir det spännande tänkte jag =) MEN hästen skötte allt detta kanon och jag lyckades vända henne på ett sådant vis att bilen bakom kunde passera mig samtidigt som jag vände åt andra hållet och gick iväg åt andra hållet och hoppades ha fri väf nästa gång jag kom =) När jag kom tillbaka var lastbilen borta och istället stod där 2 skogsmaskiner som krånglade fram och tillbaka haha =) Tog mig iaf förbi dessa helskinnad och vandrade sedan hem igen =) 
 
Sen hämtade jag hem Sebastian och nu är det lugn och ro som gäller =) Är trött och sliten känner jag :)
 
HA en bra dag =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0