Söndag kväll

Äntligen är det snart slut på Söndagen så det blir Måndag =) 
 
Under dagen har jag varit ute med Princess, hon fick dra på lite på "rakbanan" Hon gjorde kanon ifrån sig det får jag nog säga. Pigg och otroligt fin i travet :) Kan nog säga att hon kommer ut på Vadljungens istrav den 2.a mars på Arvika banan.. Jag kommer sko om henne alldeles snart och sätta på henne järnskor istället för dom guldskor hon går på nu. Anledningen till att jag byter till järn är att jag enkelt ska kunna brodda om med isbrodd samma dag hon ska ner på istrav, sen enkelt sätta tillbaka dom vanliga vinterbrodden då jag kommer hem med henne :) Vill inte ha några hästar med isbrodd i hagarna här för det kan gå riktigt illa :)
 
När jag skott om henne så kommer jag köra ner henne ungefär 1 vecka före istravet så hon ska få gå ett enklare jobb på banan så jag får se hur hon beteer sig så inte jag får några överasskningar med det när det är fullt med andra hästar på banan =) Tror inte det kommer vara några problem =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0