Torsdag kväll

Då är snart denna veckan med slut!
Idag har jag och Sebastian varit ute en del och fixat. Jenny har jobbat. 
Vi åkte ner till bygghandeln och fixade lite mer material hit som vi behöver.. Sen drog vi en tur till affären också :) 
 
Inga hästar hann vi träna idag, jenny slutade försent så mörkret hann ikapp oss :) 
 
Princess kommer jag tyvärr stryka från vadljungens istrav, hennes träning har inte fungerat alls, har inte kommit ut med henne nästan något alls sista 2 veckorna pga olika saker.. Då skjuter jag istället upp hennes istrav till längre fram. Känns inte rättvist att ta ut henne när hon inte förberetts ordentligt för det.. 
Ser istället ut som att jag kommer köra Ruby Frontline i det loppet.. 
 
Runaway däremot kommer ut, hon sover i box inatt istället för lösdriften, nu laddar vi batterierna för fullt på henne och hoppas hon går ut och gör en bra prestation på Lördag.. Hästarna i loppet är bra, och min häst kommer ut och gör första loppet sen hon kom hit. Tror och hoppas att hon gör bra ifrån sig iaf :) Detta är ändå en uppladdning för kommande montelopp som jag tänkt anmäla henne till på Momarken framöver :) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0