Torsdags ös!

Idag har det varit full speed hela dagen tycker jag :) Tänkte jag skulle ta och summera min dag från början till slut :)
 
Började då med ett samtal från Nordmarkens Motor :) 
Sen drog jag ut och tränade Princess, hon tränar på som vanligt, inga konstigheter med henne :) Under tiden jag gjorde det så var Jenny och barnen ute. Barnen lekte och Jenny mockade klart boxen och fyllde på med nytt spån där så Princess hade rent och fint när hon skulle gå in efter träningen =) 
Direkt efter det så drog jag ut på en enklare runda med Svarten för att kontrollera att inte det är något konstigt med honom inför morgondagens start på Jarlsberg ( mer info om det i nästa inlägg ). Joggade han lugnt 1 varv på slingan och körde på 1 gång över rakbanan.. Inga konstigheter där heller utan allt flyter på bra för han :) 
 
När jag var färdig med han så gick vi in och åt varma smörgåsar som Jenny gjort i ordning, mums :)
Sen stack jag raka vägen till Stall Mahony och körde ner deras hästbuss till verkstad för att den skulle kontrolleras efter lagning så inget strulade med den :) på samma resa passade jag på att handla med mig mat hem :) 
Väl hemma så drog vi ut igen och packade i ordning för morgondagen så allt ska vara packat och klart imorgon.
Och nyss så gjorde vi kvällen ute och kvällsfodrade och gav hästarna det de ska ha så det har det bra inatt :) 
 
Nu ska det bli lugn och ro och bara ladda batterierna inför morgondagens resa till Jarlsberg :)
 
Bild: Fina skylten skoterkillarna satt upp vid hagen här eftersom vi har en skoterled gående bredvid ena hagen =)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0