Duktigt

På morgon tog jag ut Princess på en runda igen.. Gick bra denna gången med :)
Vi skulle ta ett varv på slingan var tanken. Efter vägen finns en hage med någon sårts hästar i :) Vet ej vad det är men mindre än vanligt är dom =) 
 
Dessa tyckte Princess var läskiga =) Vi vänder här sa hon och vände tillbaka :) Ack heller tyckte Johan och vände om henne och körde iväg tillbaka mot denna läskiga hage :) Dock så var jag förberedd denna gången så jag fick ta fram lite skills i händerna och därmed travade hon förbi klockrent :) Bra gumman =)
 
Det vart ca 5 lugna km idag då, nu blir det 2 dagar vila sen kör vi igen.. 
 
Idag blir det ensamt här, Jenny åker med Jenny Mahony till Bjerke på trav =) Då får jag och barnen hålla ställningarna här hemma under tiden =) 
Själv åker jag ju på Elitloppet i maj en helg så då blir det ombytta roller ;) hahaha
 
Bild: Princess idag på träningen
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0