Intervaller!!!

Det var jag som vart den som körde Black Illusion idag.. Jag körde först 1 varv på slingan, sen ner till rakbanan och körde 4 lite snabbare repor där. Han känns helt okey och det vore väldigt intressant att få delta i ett istrav med han.. 
I Lördags vanns loppet han skulle varit med i på 1.23 . Där skulle han varit med och sprungit :)) Då hade resultatet varit annorlunda tror jag =)
 
Nöjd med denna dagen då vi fått mycket nyttigt gjort.
 
Imorgon blir det lugnt på FM för vi ska ner till Arvika på inskolning med barnen på deras nya dagis =) 
Efter det blir det full fart hem och jobba på här :P
 
Just nu är det inte så mkt att göra här, sitter framför datorn och har allmänt tråkigt.
Jenny kollar något B- program som kallas ponnyakuten :)) Bara hon som skrattar också haha :P
 
Funderar på att dra och göra mig lite mat i köket jag istället :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0