Princess

I eftermiddag tog jag med mig Princess och promenerade bort till Paw för att få hjälp att slå på en sko. 
vi försökte få på skon hemma men det gick inget vidare för oss.. 
Väl framme hos Paw så ställde vi upp henne. 
Och när han skulle spika i sömen så var det som att släppa loss djävulen. Hon betedde sig som ett ordaggrant svin på stallgången. Hoppade omkring och ryckte i benen så stackars Paw fick slita sig sliten, han stack sig i ena fingern med en av sömen och det var ett rent elände.. 
Ja hade förstått han om han sagt att vi skippar detta =) Men han fixade det =) Tack snälla för hjälpen :)
 
Men hon har nog blivit ömfotad nu när hon gått utan skon. För senast vi var där så stod hon jättesnällt.. Nu hade han dåligt om tid idag så jag valde att endast sätta dit tappskon. 
Ska se om jag kan fixa till så att vi går dit till veckan igen så skor vi om hela hästen istället.. 
 
var några andra personer där när jag kom. Om inte jag är helt ute och cyklar så var det Linda Ehn med familj? OM du läser Linda så får du gärna bekräfta så jag slipper fundera om jag har rätt eller fel =)  
 
Hur som helst så var den äldre karln trevlig och pratglad, han berättade om dessa motorerna som vi har i saaben då som inte håller nått, det finns tydligen flera modeller med dessa motorerna i och det är lika mkt strul med dom också, så då är det iaf inte vi som kör sönder våran utan det är helt enkelt fakta! Motorn är på tok för klen för att hålla samman.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0