Söndag Morgon!

Jag och Sebastian är uppe.. Eller ja, jag är uppe iaf för Sebastian somnade om på soffan igen när vi kommit ner. Jenny ligger fortsatt i sängen och sover för hon var vaken inatt av någon anledning, tror hon mådde dåligt och hade ont i något öga? Osäker jag sov när hon berätta inatt så jag minns inte riktigt :)
 
Hur som helst, idag ska Princess ner och gå några enklare intervaller. 
svarten ska väl också ut på en  runda idag för han fick ingen igår. 
 
Förövrigt så är det ganska lugnt här idag tycker jag :) Skönt!
 
Undrar hur det gick på travgalan igår? Vilka vart valda till vad :) Skriv gärna en kommentar här om ni vet resultatet på allt =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0