Tisdag

Så då var det Tisdag och jag har precis kommit in i värmen efter att varit ute på en skrittrunda med Princess. Hon verkar väldigt lugn och harmonisk, är även det jag strävar efter att få henne så lugn som möjligt, därför jag lägger in hela turer med skrittträning för att hon ska få känna lugnet och bara gå omkring och fundera, samtidigt så tycker jag skritt träningen är väldigt nyttig för hästarna.
 
Hon är lite för stressad när jag släpper loss henne och vi ska gå ut på träning, idag tex fick vi ta oss en runda över gräsmattan igenom snövallarna mm haha :) Gick dock bra så ingen skada skedd.. 
 
Nu står hon inne och värmer sig med fleecetäcken och äter lite mat =) Får ut och släppa ut henne i hagen lagomt tills Jenny kommer in med sin häst för då ska den in i boxen och ett tag =)
 
Någon bild på Princess får jag aldrig när vi är ute på träning för så fort jag trycker för att ta ett kort i kylan så stänger konstigt nog min telefon av sig =) Så ringer ni mig någon gång under dagen och telefon är av så är det jag som testat tagit kort hahah =) Ring igen om ca 30 min så är det nog åtgärdat :)
 
Ha en solig dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0