Arvika

Idag var det lunch trav på Arvika. Svarten startade i V4-2 från bricka 11. 
Vet inte riktigt vad jag ska säga om loppet, jag är lite besviken på hans prestation idag tyvärr, jag tyckte inte han följde ryggarna bra, han öppnade sämre än han gjort tidigare starter nu, samt det var inte det trycket i han till slut som det brukar vara. 
Jenny tror det är för att det är 3 veckor sedan han starta, så kan det mycket väl vara, avsaknande jobb helt enkelt, han kommer nog in i sin rätta kostym till nästa lopp... 
 
Förövrigt idag så var travdagen ganska enformig och tråkig faktiskt. Blir så uttråkat när man ser en och samma proffskusk komma på lunchtrav på småbanorna och  sopa hem i stort sett alla loppen.. 
 
Efter travet idag var Inga-Lill med hit, hon ville komma och kolla sin häst samt se hur hästen bor här. Hon var även med och kollade när vi tömkörde henne idag. 
Carmen skötte sig kanon idag och hon verkar lära sig fort, inte det minsta struligt och allt flöt på bra.. 
 
Sen var jag ute med Ruby på ett par varv på slingan, pigg och framåt, ser ut att bli banan för henne imorgon så får vi se vad hon går, jag själv som ska köra henne imorgon så får vi se om hon bryter ut och krånglar för mig också som hon gjort för stackars Jenny nu dom senaste gångerna..
Nu blir det film och slappa här. Ha en trevlig kväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0