High Chaparall

På Lördag morgon laddade vi bilen mot High Chaparall. Vi åkte mellan 05.30 och 06.00 ca. Vi hade bokat campingplats där nere så vi fick låna en husvagn av min kusin Roger. Jättefin husvagn och härlig känsla att sova i husvagn.. 
Väl där nere så mötte vi Jennys föräldrar Inga-Lill och Freddy och Izabella  =) Det visste vi ju om då att vi skulle göra men Sebastian visste inte det så han vart nog rätt förvånad! Vi gick alla tillsammans där inne under dagen och jag får nog lov att säga att jag tyckte det var jättetrevligt, fint väder och trevlig stämning hela tiden :) 
Jenny köpte en varsin hatt till barnen, Seb fick en svart och Bella fick en röd.
 
Sebastian i sin hatt:
 
 
Vi hade ju tänkt hyra oss en stuga där nere från början men alla var upptagna så det  var därför vi tog campingen istället, på kvällen sen när Freddy och Inga-Lill skulle åka hem så gick för för säkerhets skull in i receptionen och kollade ifall dom hade något run, då hade dom 1 stuga i Guldbyn med 4 bäddar i så dom hyrde den och sov över även dom då, när vi kom till stugan så hade dom dusch, toalett och tv, var jättefina stugor. Kan ju tala om att Jenny vart NÅGOT avundsjuk på stugan och jag höll på att förlora min sängkamrat där en sväng =) Barnen fick dock sova i stugan så tog jag och Jenny husvagnen ändå :) 
 
Senare på kvällen när barnen och Inga-Lill lagt sig så gick vi ner till Saloon Cheyenne som fanns på området, vi beställde oss en varsin öl och satte oss vid ett av uteborden och drack den i lugn och ro :) Sen gick vi hem och sov..
 
Jenny och Freddy i baren :
 
 
Väldigt mysigt ställe.. 
 
Stort tack vill jag ge till våran suveräna hästvakt som vi hade här hemma under tiden vi var borta. Katarina tog hand om allt så våra hästar hade det kanon bra här hemma, allt vart klockrent fixat och det märktes inte att vi varit borta, väldigt roligt att hon är så duktig och var så snäll och hjälpte oss med det :) Hästarna var så nöjda och glada i sina hagar när vi kom hem igen =) En present ska det bli till henne som tack för detta ! 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0