Måndag!

Vilken kanon sommar vi haft än så länge. Oerhört varma och fina dagar hela tiden nu. Vi har haft lite regndagar också men det måste vi ha för att naturen mm ska få sitt, men förövrigt väldigt bra tycker jag.. 
 
Igår var vi hos min mormor och firade hennes 70 års dag. 
Vi hade köpt en 42" platt tv åt henne i present och den var glädjande för henne. Hon vart så oerhört glad över den presenten så tårarna kom. Det var en härlig känsla inombords att se någon som uppskattar sina presenter på ett sånnt sätt =) Jättekul! 
Hon hade bakat så goda kakor och tårtor som vi åt utav och allt var jättebra =) Mycket trevligt kalas får jag nog lov att säga =) 
Nu har hon tv i många år till!
 
Idag har jag och Sebastian hämtat hem mera hö. Passade på att beställa 500 kg havre också som jag hämtar hem imorgon bitti. Bra priser och bra kvalite får man ifrån detta stället =)
 
Nu ska jag ut och brotta ut dessa balarna ur transporten också.
 Skulle behöva en traktor med frontlastare på här men det är inte billigt det, skulle finnas så man kan hyra men vet inte om det finns det någonstans. Någon som vet?? 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0