Örebro!!

Imorgon var vi framme vid dagen ännu en gång, Runaway ska ut och tävla igen. Denna gången gästar vi Örebro Travet. 
Hon har sin egen lilla fanclub som följer efter henne till tävlingarna hon gör, dock en liten sådan som består av min Pappa och Ewa =) Imorgon ska även Ewa syster som är från Örebro komma och titta när Runaway tävlar, hoppas och tror att även Rickard Berglund från Sättrans Stuteri som är uppfödare till Runaway finns på plats för att titta :) 
 
Var iaf ute på en lätt runda med henne idag för att göra mig säker på att hon inte är halt, stel eller något annat som skulle hindra henne från att prestera imorgon. Och jag har aldrig någonsin känt henne så fin och smidig någon gång tidigare. 
Hon har ett tråkigt 5.e spår imorgon och vi får hoppas att hon kommer runt och iväg utan att strula till det, senast hon hade spår 5 så kom hon ca 20 meter så hoppade hon.. Nu är hon mycket lugnare och säker med sig själv så jag tror faktiskt att hon löser det denna gången och då bör hon vara med på pallen imorgon!
 
Startlistan:
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0