Måndag!

Grått och tråkigt väder här idag. Jag och Sebastian har hämtat hem lite hö här iaf så något vettigt har vi fått gjort. 
Senare ska jag se om jag hinner ut med några hästar på träning, beror lite på hur länge Jenny jobbar idag!
 
Anmälan till Momarken den 2.a Juli gick ut idag, Runaway kom med som sista häst. Hon har ju inte alls mycket poäng i det norska systemet så det var precis det.. Har kollat igenom lite snabbt och det var några riktigt bra hästar med denna gången så vi får vänta tills imorgon när vi får se spåret så får vi se då vilken chans vi har där. Runa är bra och kämpar duktigt när det fungerar för henne så jag hoppas hon går ut och gör ett bra lopp oavsett motståndet. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0