Måndag

Har glömt att skriva under helgen!
Lördag var det provlopp med Engsättra och Ruby. 
Engsättra gick bra, hoppade för mig 2 ggr men vi körde ikapp och slutade 3.a !
Ruby gick också bra, hon var med i 30 tempo, hon följde med bra men bröt ut för mig ett par gånger, in på upploppet hade jag mkt kvar i hästen och tänkte då att hon skulle få spurta lite, då trodde hon att det var klart så fort jag tog i högertömmen så hon stack rätt ut i banan, jag styrde ner henne igen och då vart hon sur och galoppera, spurta sen ikapp 1 häst igen :) Hon är lite orutinerad med banan just nu så hon kommer sköta sig bättre nästa gång.. Närmar sig kval där!
 
Runaway kom med i ett lopp på Åmål på Söndag den 16.de. Spår 6 och Paw kör henne nu så får vi se. Hon har kapacitet och form men det är just det att man ska få fart på henne när det är tävling =) Paw klarade det bra senast han körde på Årjäng men med mycket hinder efter vägen så galoppera hon där :( 
 
Bilder från provloppen!
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0