Torsdag!

Idag har regnet verkligen öst ner här. Det började när jag var påväg hem efter att ha lämnat Sebastian på dagis.
Så det var till att ta fram regnkläderna och börja jobba på här, Började med en långtur med Runaway, hon tränar fortfarande på riktigt bra, hoppas nu att hon för en gångs skull kan kämpa på Söndag så hon får visa att hon är bra, hästen är bra och hon har BRA kapacitet bara hon kunde sluta och fjanta sig och istället fokusera på tävlandet.. 
 
Efter henne tog jag Engsättra på 2 varv på slingan, känns bra hon med nu, mer snabbjobb för henne så tävlar hon snart. 
Sen var klockan så mycket att jag fick sticka och hämta Sebastian och nu håller jag på att lagar lasagne :) 
 
Jenny har varit i Årjäng på trav idag med Stall Mahony, det har gått bra för dom med premiet samt Sunes lopp där han kom 2.a
Stort grattis till Stall Mahony för detta!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0