Kvällen.

Äntligen kväll och stallet och hästarna är färdiga för natten.. 
Imorgon blir det återkoll på Runaway för att se så hon är bra efter det vi behandlat, hon kommer även få sin vaccination imorgon så det är klart!
Är hon bra imorgon nu så kommer jag träna på med henne några veckor här hemma så kommer jag kolla efter ett passande lopp kanske 2 veckor in i April ca. 
 
Idag fick jag laga hagen igen, hästarna är experter på att ha sönder allt dom kommer i närheten utav här, kan inte begripa det =) men men vad skulle man göra om inte dom skapade arbete. 
 
Ska kolla om jag kan få Princess skodd nu också så jag får komma igång och träna henne igen.. ( Om det går ) Jag upplever att hon blivit lite konstig sen hon sprang rakt i bussrutan här så vi får se vad hon hittar på =) Ska nog gå bra :)
 
Nu blir det slappa på soffan tills man intar sängläge :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0