Måndag

Solig och härlig dag här idag.. 
Har varit ute nu och fixat lite med lunch åt hästarna och mockat stall och lösdriften :P Alla hästar står i solen och njuter utav värmen och käkar lite hö under tiden :)
 
Jenny jobbar hela dagen sen åker hon med påtrav på Färjestad så här är bara jag och Seb hemma idag :) Härligt nog det =)
 
Imorgon däremot ska jag bo ute :) Runaway ska ut på en runda, karensen närmar sig sitt slut och vi måste vässa vidare för att hon ska gå ut och göra en bra första prestation härifrån :) Hoppas och tror hon kommer göra det bra i första starten. Känner inte hästen så jättebra i loppen så jag kommer sela ut henne så neutralt som möjligt så går vi efter det sen :) Hon har gått med alla möjliga sorters huvudlag så jag kan vraka och välja som jag vill! Öppet i första hand iaf =) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0