Torsdag!

Idag har det varit kanon väder ute!
Sebastian åkte upp till Ewa och Pappa under förmiddagen så jag kunde komma ut och träna hästar här.  Jenny jobbade idag.
 
Jag började med Runaway, vart en långtur idag på 14 km ca :P Hon lyckades skaka ur bommullen ur öronen efter vägen och då vart hon plötsligt väldigt het för mig :) Sen börjar min träningsvagn att bli lite nergången så sitsen på den är dålig, höll på att ramla ut flera gånger. Får fixa den imorgon.. Mer om Runaway när jag kört en sväng på slingan istället :) När jag körde henne så mötte jag upp med Jenny och Paw Mahony efter vägen så vi alla 3 körde tillsammans.. Trevligt !
 
Nästa runda jag gjorde så tog jag Ruby en tur. Då mötte jag upp med Jenny även den gången så körde vi tillsammans :) Även det vart 14 km :) Jenny var ute med ett kallblod då som heter Almerfax :) Reserverar mig för felstavning på namnet =) Ska säkert vara 2 L bara för jag skrev med 1 =)
 
Efter att detta var klart så hämtade jag hem Sebastian och drog iväg till Årjäng och hämtade hem Izabella som varit på travskola där :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0