Måndag

Ja denna helgen har vi kört utedagar hela dagarna faktiskt.. Fixat och pysslat med det mesta här på gården och det har blivit stora förändringar..
Det har även städats en del så det ser lite fräschare ut här! Nu när allt detta är klart så ska jag ta mig tid för balkongen som jag har över verandan, räcket på den har nämligen rasat då snön kom och tryckte ner det, så nu ska det upp tillbaka och slipas och målas vitt igen : )

Idag har vi även haft Mats Persson här på kontroll av stall, hästar, utrustning mm :) Inga större problem alls, allt gick igenom utan anmärkning utom ett par tömmar som var lite dåliga så de har nu bytts ut mot nya istället :) Så nu är allt fit for fight :)

Ruanway kommer ut i ett montelopp på Momarken den 14.de Maj. Jag har satt upp Jenny där så får vi se hur det går i loppet..
Jag var ute med Runaway idag och hon känns väldigt fin i träningen iaf så jag hoppas loppen snart börjar flyta för henne för då kommer hon hämta hem pengar och poäng det är jag säker på :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0