Momarken!

Imorgon är det dags för Runaway att göra monte debut sen hon kom hit! Hoppas det loppet blir bättre för henne än tidigare blivit. Hästen är bra och håller fin form, dock har vi inte fått till det i loppen ännu men det kommer, hon har bara gjort 3 starter åt mig så jag börjar känna henne lite bättre nu och vi arbetar efter varje lopp med att få allt att stämma för henne så bra som möjligt.. 
 
Startlistan:
 
 
Så ser startlistan ut iaf. 20m tillägg är aldrig roligt tycker jag men det är lika förutsättningar för alla så :) Vissa av dessa hästarna känner jag till och sett tidigare i monten, andra har jag inte en aning om vilka de är eller vad de gjort :P 
Men springer Runa på och håller sig på benen så tror jag hon kan nypa sig en matlapp faktiskt.. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0