Onsdag

Dagen började med strålande väder, vi har tillbringat dagen hos Mahony, veterinären har varit där och gått igenom lite hästar, Vi hade med Svarten och Ruby på kontroll. 
På våra så vart det lite tandrasp och lite behandling. 
 
Nu har vi precis gjort klart allt här hemma. smällt i oss en pizza och nu är jag otroligt sliten så får bli lite slappa på soffan..
 
Imorgon ska vi ta Engsättra och Runaway och åka in till banan.. Runaway ska testas under sadeln med Jenny på ryggen, där vill jag se att hästen springer på bra och sköter sig när Jenny rider, kommer även testa lite andra saker samtidigt som jag inte testat förut och se hur det fungerar, detta är enda chansen dom får före loppet på Momarken, jag hoppas det blir ett bra lopp och att Runaway springer på bra i monte, hästen är bra men jag tycker det är lite svårt att få till det för henne i loppen. 
Efter detta loppet kommer jag kolla upp henne hos veterinären igen och se hur det ser ut i bakknäna. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0