Sättrans Stuteri <3

Imorse vid 05.00 ringde klockan, dags att gå upp =) 
07.10 rullade bil med transport mot Sättrans Stuteri, i transporten stod Princess Rick. Hon lämnade oss idag och åkte hem till Örebro igen. 
Vi kom fram dit strax efter 9 imorse så då tog vi en kaffe med Rickard sen var vi med och grejjade där under dagen =) Jag har bland annat kört traktor där idag =) Sen har jag hjälpt till att slå upp lite stolp och skruva isolatorer mm :) Tagit in och ut ett X antal hästar =) Kort och gott en helt underbar dag ute i solen med underbara människor :) 
Nu har vi precis kommit hem och satt oss till lugn och ro i soffan =)
 
Vi ska försöka ordna så att vi kan ta oss en tur dit snart igen och hälsa på =) Vore kul att kunna pricka in så att vi är där när någon av hästarna som vi haft fölar =)
 
Nu ska jag slappa ner mig i soffan ett tag så får jag ladda om batterierna för hästträning imorgon =) Hoppas på lika härligt väder som vi haft idag =) 
 
Tack till min Pappa och Ewa som erbjöd sig att låna vår lilla kille när vi skulle åka bort idag :) Jättesnällt utav er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0