Söndag

Har inte skrivit på några dagar, helt glömt bort faktiskt.
Börjar väl riva igenom helgen!

Fredag var Jenny och barnen med Freddy till Karlstad, jag hade fullt upp hemma hela dagen! Sebastian köpte sig en fin T-Shirt :)

Lördag jobbade Jenny till 16.30 i Edane, jag och barnen fixade klart hemma sen åkte vi till min pappa och fixade inför kvällen när vi skulle grilla :) vi tände grillen när jag hämtat Jenny så grillade vi alla sen!

Söndag morgon drog jag iväg med Jenny till Edane igen. Jobb 8-16.30. Jag fixade även hästarna, nu är vi hos min pappa igen och ska kolla på V75 (Elitloppet) spännande ska det bli:)

Tidigare idag var vi iväg och metade lite.
Såhär såg det ut:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0