Söndag

Idag har det varit en del arbete ute här hemma =) Jag har klippt gräsmattorna och krattat rent litegrann =) Jenny har pysslat med sin träningsvagn en tur såg jag :)
 
Så drog vi in till banan sen med Engsättra och Svarten. Jenny satt i sulkyn för första gången.
Svarten gick bra idag tyckte hon. 1.25 full väg och 76 i puls efter det. 
 
Engsättra gick 1,45 och hade 64 puls efter sitt jobb.. Är helt okey. 
 
Jag skulle varit ut på en runda med Runaway idag men avstod det och valde istället att åka och hjälpa min pappa att bära lite möbler han ville ha in i huset :) Nu är Ruby ute på en tur.. 
 
Ikväll är det final i hockey vm. HEJJA SVERIGE säger vi då =)
 
Imorgon ska jag och barnen slipa hela veranda räcket för det ska målas om så det blir kritvitt igen =) Balkong räcket uppe måste jag snickra upp och slipa och måla om det också :) Gäller att få tid över till allt som finns att göra också :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0