Tisdag

Idag har jag hållit på här hemma.. dagis var stängt idag så barnen har varit hemma =) 
Jenny har jobbat i Edane idag. 
Jag passade då på att börja slipandet av verandan, mkt arbete med det där. Kom inte så långt idag då jag fick andra ärende men jag ska köra på för fullt imorgon och hoppas bli klar så jag eventuellt kan måla den till helgen :)
 
Runaway är anmäld till B-Lopp i arvika den 1.a Juni. Får se hur det går där, efter det loppet kommer jag kolla upp henne hos veterinär igen och se hur det står till =) 
 
Vi får rapporter ofta angående Princess, hon sköter sig klockrent hemma i Örebro, jättekul att hästen fungerar, hon är så duktig när hon tränar på, hon tränade kanon bra under vintern här men började om att strula nu på vårkanten och vi fick henne inte att fungera.. Hoppas hon fortsätter sköta sig där uppe så hon snart kommer ut till kval =)
 
Jenny och Katarina ( Vår granne ) har varit ute på en ridtur nu under kvällen med Engsättra och Ruby, såg att dom precis kommit tillbaka till stallet :P Bra att det är någon extra här och hjälper till med ridturerna så fler hästar hinner ridas, oerhört bra träning.. 
 
Bild: Runaway
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0