Torsdag

Idag har jag varit alldeles ensam hemma.. Barnen på dagis och Jenny har jobbat! 
Jag fick börja med att slå på en tappsko på Runaway, jag börjar bli otroligt trött på skor som hela tiden åker av och blir kvar ute i hagen! 
Hur som helst så när det var klart så tog jag en träningstur med henne, lite för pigg idag tycker jag.. Inte för min del men jag tycker inte att hon ska vara så uppskruvad hemma i träningen..
 
Efter Runa så tog jag faktiskt ut Princess på en tur efter hennes långa frånvaro från vagnen.. 
Jag körde inte alls långt med henne idag, hon började stegra sig och vända runt när vi kom till en traktor och en vedkapa. Jag hade ont om tid för att bråka med henne idag så vi körde hem igen. Nästa runda så kommer hon träna i backen det kan jag lova :)
 
Sen var det dags att dra till Bilprovningen. Saaben skulle besiktigas idag :) 
Med en sådan bra och rejäl bil så är det inte konstigt att det vart blankt papper på den på första försöket :) Inte ett enda fel på bilen :) Härligt!  Så nu går den ett tag med besiktningen också :) 
 
Nu ska jag snart göra mig lite kvällsmat, åt precis omellett men jag har ätit dåligt idag så jag vart inte ett dugg mätt faktiskt så jag får ta något mer :D
 
Imorgon ska jag ladda iväg till Årjängstravet och kolla på lunchtravet där :) Paw startar 2 hästar.. Diamond är bästa chansen där tycker jag =)
 
Ha en trevlig kväll :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0