Måndag!

Ny dag ny vecka. 
I Lördags sålde vi våran Saab. I Söndags så åkte jag och två kompisar till Örebro och så köpte vi en ny bil, denna gången en Mercedes Diesel istället, härligt att köra bil med lite kvalite på =) Är som att vara på hotell när man kör en Mercedes =) 
 
Runaway tränar på igen, hon tränar bra tycker jag och allt verkar såhär långt bra med henne. 
Carmen tränar också på bra, 1 år och är snällare att hantera än någon annan häst jag haft att göra med. 
Svarten tränar på som han ska tycker jag. 
Ruby tränar bättre än vanligt, oerhört fin och framåt i träningen och verkar ha kul när hon är ute!
Engsättra orkar jag inte kommentera ;)
 
På Söndag nu påbörjar Jenny sin resa mot Spanien =) Då är det bara jag och Sebastian hemma som ska sköta allt i en vecka =) Så länge jag har Sebastian till hjälp så kommer allt rulla på kanon :=) 
 
Bild: Nya bilen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0