Tisdag

Tisdag, idag har jag känt mig trött och slö mest hela dagen, oerhört segt upp imorse faktiskt. 
Hur som helst så har jag hunnit med en träningsrunda med Svarten och Ruby. Jenny red Ruby som tränar på väldigt bra och håller hon sig och koncentrerar sig på det hon ska så kommer hon snart synas bland dom främsta i sina lopp. Finns fin fartresurs i den hästen, allt hänger som sagt på att hon inte ska fjanta sig. 
 
Stallet är fixat så att det bara är att ta in och slänga dit hö och sådant iaf, nu har jag inte så stor lust att göra så mycket så istället läser jag igenom lite propositioner samt kollar på Runaways segerfilmer som hon fått under sommaren =) 
 
Nu ska jag snart fixa lite mat till barnen sen tror jag fasen att jag får ta och göra något ändå , kanske åka och handla lite i väntan på att Jenny slutar jobba 20.30
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0